Öva, öva... Nervös

Jag har övat och övat på mitt cadiopass.
Är nervös inför imorgon då jag ska ha det.
I måndags tränade jag med min klasskamrat Lovisa i Angered ända till dom stängde gymmet och så försökte jag knåpa ihop ett eget pass på tisdagen.
På onsdagen tränade jag på mitt pass i två timmar efter mina seniorer i Angered och igår var jag på Olskroken och körde lite snabbt igenom passet med min platschef som har cardiowalkingutbilning.


Jag har alltid sån prestationsångest! Det måste bli bra, jag kan inte göra nått halvdant. Inför mina andra klasser har jag haft lite mer tid på mej att förbereda och kunnat gå och kolla på andras pass men nu blev det här bestämt lite snabbt. Jag trodde inte det var så hiskeligt mycket att planera inför cardiowalking!


Har fått ett cardiowalking-pass i Angered också så från och med nästa fredag kör jag där med! :)

Pirr-pirr i magen!


15 i kö!! :-O

Kommentarer
Postat av: Pia

De går säkert bra! :) Have fun! :)

Svar: Thanx! ❤️
kattitingeling

2015-01-16 @ 20:17:42
Postat av: N

En piece av kakan, en walk i parken. You name it.

Svar: Det hick bra!! :))))
kattitingeling

2015-01-17 @ 12:45:21
Postat av: N

Hick på dig själv ;-)

Svar: Hick?
kattitingeling

2015-01-19 @ 23:15:39
Postat av: N

Ja, det var väl du som började...

Svar: Haha! Autocorrect e fantastiskt ibland! :-D
kattitingeling

2015-01-21 @ 01:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback