Söndag

Gud sa ju att man ska vila på söndagar och eftersom jag är så oerhört religös av mej så lyder jag honom så klart!
Söndagar e min day-off. 


Jag och Eskil tog en långpromenad så Chris och Astor fick sova middag i fred.
Eskil sover inte längre middag.


Fast han skulle behöva det, för han blir väldigt tok-busig på eftermiddagarna och brötar, springer och retar Astor. 
Det e ganska jobbigt.


Vi gick upp till kiosken och handlade tårta till pappan. :)


Och vi genade genom skogen.


Där finns massa roliga klippor och stenar att klättra på.


Och nån hade byggt en koja.


Sen gick vi hem igen och väckte pappa med tårtan vi köpte.


Kommentarer
Postat av: Pappan

Tårtan var jättegod fina, gulliga, ni! Snart tar jag bit 2 till filmen. Puss ❤️

Svar: ❤️❤️❤️
kattitingeling

2015-01-04 @ 20:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback