Upp i ottan

Just nu har jag en pt kund som jag tränar kl sex på morgonen vissa dagar. Och jag som tänkt att det ska bli så skönt att inte behöva vara "tidig" mer som jag var på förskolan då jag började kvart i sju! :-D Tji fick jag!
Men det är inte för evigt så det gör inget. Jag e bara glad. 
Är hemma lagom tills Chris åker till jobbet.


Idag e vi fortfarande lediga. 
Det är ju klämdag idag för imorgon e det röd dag igen. 
På onsdag har alla förskolor i Partille stängt för då är det planeringsdag, så killarna har några lediga dagar kvar.


Jag är hemskt trött för jag kunde inte sova i natt förrän väldigt sent.
Hoppas på att Eskil ska sova middag idag så jag får en liten powernap.
Håll tummarna nu!


Att kolla padda tillsammans går ju bra...


...i trettio sekunder 


Suck.

Dags för lite middagsvila! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback