Vinterjacka

Har länge kollat på en riktig bra vinterjacka.
Min gamla vinterjacka har jag haft i åtta år. Den är helt okej men inte direkt jättesnygg längre. 
Den har dock fyllt sin funktion och har varit varm och go.
Men vinterjackor e ju så hiskeligt dyra!
Idag blev det dock en ny jacka från Teamsportia.


Betalade tusen kronor för den för den var på rea och så hade jag ett presentkort som jag fick när jag fyllde år från mina fina svärföräldrar.
Orginalpriset var två och fem så jag betalade mindre än halva priset själv! :)


Märket är Karitraa. Favoritmärke på träningskläder! :)
Dom e både snygga och har bra passform.



Så även på jackor tydligen.
Den sitter jättebra och är väldigt snygg! :)


Jag e himla nöjd.
Och väldigt mallig - av att döma på bilderna i alla fall! :-D

Kommentarer
Postat av: N

Oerhört snygg :-)

Svar: <3
kattitingeling

2015-01-04 @ 16:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback