Back in business

Då var man tillbaka i jobbet, precis som man aldrig varit på semester över huvud taget.


Jag var riktigt trött på måndagen! Oj oj!
Finns inte så mycket att göra på sommaren heller. Jättelite folk på gymmet, nästan inga deltagare på klasserna och hälften av alla PT-kunderna e på semester.


Igår kväll kom pappa.


Idag drog vi till Slottskogen. Hade jätte-lång håltimme så det passade bra.
Chris bror Mikael från Östersund är här och hälsar på så han och hans två söner, Eskil och Astors kusiner var med oss där.


Mikael e grym på att fixa bilar - uppenbarligen för han hjälpte oss att fixa bromsarna som inte mådde bra!
Nu mår dom mycket bättre. :-)
Kostade en sjättedel av vad det skulle kostat oss att göra på verkstaden. Dessutom hade verkstaden inte tid och sen skulle dom oxå på semester. 
På nästa verkstad skulle dom ha dubbelt så mycket betalt så vi har sparat värsta slanten! Tack Mikael!


Håller på med världens största kläd-rajd!
Har sorterat Eskil och Astors kläder i olika storlekar och ordnat i garderoberna. Vi fick ju helt sjukt mycket kläder av Cissi och min kusin Sari så allt det har jag sorterat och plockat in garderoberna också och packat bort det som ännu är för stort i lådor och lagt undan.
Har inte kommit så långt med mina egna kläder och garderoberna än men jag tar det pö om pö.
Skänker också bort lite kläder. Tex så hade Eskil över hundra t-shirtar i den storleken han har nu. Får liksom inte ens  plats i hans garderob!

Nu ska jag nog sova lite.
Är väldigt trött och har ont i magen.
Imorgon e det lite jobb igen. Skönt med bil som funkar! <3

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback