Sista dagen imorgon

Imorgon jobbar jag sista dagen.
Sen är det sjukskrivning i två veckor framåt.

Imorse tränade jag seniorer och i slutet fick jag en present av dom! :-)
Hur gulliga???!!



Jag blev så glad så jag började gråta!
Dom är ju för söta. :)


Paketet innehöll hur mycket saker som helst! Ostar och kexar, praliner, te och ett flaska vin! 
Värsta paketet ju. :-D

Hämtade pojkarna tidigt och så sov vi middag riktigt länge!
Det var SÅ skönt.
Jag har ju haft ganska mycket denna vecka eftersom jag ska va sjukskriven och jag vill hinna träna allihop innan så det har verkligen varit knökat med jobb.
Plötsligt har jag fått in väldigt många nya pt kunder också så jag har haft extra mycket att göra på grund av det också.

Igår var jag så trött så jag somnade när jag skulle natta Astor utan att ha duschat och borstat tänderna. 
Jag var verkligen helt död och det gick inte att få liv i mig.
Kände mej verkligen sådär fräsch i morse! :-/
Men jag fick ju mycket sömn och även idag när vi sov middag så nu e kl två och jag e pigg... :-D


Bakade paj till min gubbe och barnen.
Rabarberpaj.
Det var inte igår! Det var säkert ett halvår sedan sist! :)
Det var uppskattat. Får bli minst en till, har massa rabarber kvar.

Men nu ska jag försöka sova lite...
Imorgon blir en fullsmockad dag från tio till halv nio på kvällen.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback