Torsdag

Det kanske lönade sig att gnälla på vädret för nu lyser solen och det är fantastiskt härligt och varmt väder! :)
Astor och Eskil var på förskolan en liten stund idag och jag satt hemma och rullade tummarna.
Nu börjar det verkligen kännas långtråkigt att vara hemma. 
Men snart rullar det igång igen...

  

 Gjorde ett sånt där löjligt test som man kan göra på Facebook (se ovan bild).
Fattar oxå att det är slumpen vad man får som svar - många fick exakt samma svar fast dom hette olika och var födda på helt skilda datum.
Men mitt svar var så klockrent så jag blev helt full i skratt!
Var tvungen att spara det som en liten reminder.
Spara du också reminders! Skriv ner bra saker som andra säger om dig även om du inte själv tror på det (än). Det blir exakt samma effekt som när man gör en mindboard! Det man matar sin hjärna med blir din verklighet så säg inget dumt! Det e bara... dumt.
Apropå mindboard så ska jag göra en ny!

Kram för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback