Eventpass

Idag körde jag ett eventpass för några modiga deltagare på Olskroken.
Det gick jättebra och var himla roligt!
Passet var döpt till Walk of challenge och var ett kombinationspass mellan crosschallenge och cardiowalking.
Alla deltagare som var med var väldigt nöjda och tyckte jag skulle ha det oftare! :-) Kul!


Imorgon har jag två pass i Örgryte och sen kommer min väninna och hämtar mej och så åker vi till Fjärås.

Förmiddagen spenderade jag med mina fina pojkar.
Vi tog på oss stövlar och regnkläder och gick igenom spännande skogen upp till affären och köpte chips.
Sen gick vi tillbaka hem och dom snaskade på chips och kollade på Nicke Nyfiken.
Astor sov middag men Eskil vägrade och rymde så då gick jag upp och lagade lite mat.
Sen slumrade jag i soffan medans Eskil lekte så nu har jag svårt att sova...
Typiskt.
Men jag ska göra ett tappert försök!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback