Kost och träningsprogram

Idag började jag med mitt nya kostprogram.
Imorgon startar jag träningsprogrammet också.
Ska bli spännande.


Allt ska vägas och idag har jag lagat hur mycket mat som helst så jag ska ha lunchlådor och middagar.
Var idag och köpte vitaminer och omega3 tabletter på Apoteket också.
Har beställt aminosyror från ett ställe på nätet och imorgon köper jag proteinpulver på jobbet.
Ska bli intressant att testa allt det här. Proteindrinkar har inte riktigt varit min grej har jag tänkt men jag får väl bara prova det helt enkelt.



Igår bjöd min man ut mig på restaurang och sen bio.
Det var himla mysigt att få göra nått på tu man hand.
Min make är den bästa i hela världen.




Vi såg "Så ock på jorden" av Kay Pollak som är en uppföljare till succéfilmen "Så som i himmelen".
Filmen var okej men kanske inte den bästa jag sett.
Det var dock väldigt härligt att få komma iväg lite med min man.

Nu ska jag skriva ihop lite frågor som jag har till min kostrådgivare.
Ha en trevlig vecka.

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

Svar: Ja det var super-gött!! 😋
kattitingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback