Mycket nu

Det bara liksom rullar på med jobb, städa, tvätta, hämta och lämna barn osv.
Händer inte så mycket intressant.


Jag har köpt ett tränings och kostprogram i alla fall.
Träningsprogram kan jag ju göra själv men det kostade hundra kronor mer att få båda två och jag kände att det kan vara intressant att jämföra och se hur någon annan tänker angående det.
Man lär sig alltid nått av allting - hela livet. :-)
Ska bli kul att testa detta. 
Det är inte LCHF men det fungerar inte för mig längre. Att äta LCHF innebär väldigt mycket tillagande av maten, man kan liksom inte bara ta nått snabbt som en macka. Vill du ha en macka så får du först ha bakat brödet och jag orkar inte det. Jag åt i stället för lite och min vikt har fastnat på mellan 66 och 67 kg.
Jag orkar inte själv hålla på och räkna ut hur mycket jag behöver få i mej så ett färdigt kostprogram passar mej perfekt! :-)
Nu testar vi detta och det hur det går.
Ska äta massa aminosyror, omega 3, proteindrinkar och extra vitaminer också så jag kommer väl studsa fram som en gummiboll snart! 
Yes. Nu ska jag vila mej. Är väldigt trött! 
Kram.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback