Fransar på löpande band

Nu har jag gjort fransar torsdag, lördag söndag!
Jag börjar bli duktigare och snabbare. Gör på två timmar och en kvart ungefär men ska ner på en och en halv så jag fortsätter att öva...

Har bestämt att gå lite fler kurser.
Det blir vaxning, spraytanning och volymfransar. Funderar på en till men vi får se hur det blir med den.

Allt e så spännande, nytt och pirrigt!
I övermorgon ska jag till salongen och göra fransar där för första gången.
Har gjort hemma just nu i Saras rum, för dom är bortresta. Det har funkat bra, men nu ska jag börja ordentligt på salongen. :-)

I fredags öppnade jag upp en egen firma igen. Känns kul men den biten med moms och skatt och sånt känns väldigt jobbigt och svårt så jag ska försöka hitta någon bra som kan hjälpa mej.

Det kommer att bli grymt! Det tror jag. Det vet jag!
Köpte en skänk idag också som jag ska ha i mitt lilla rum på Salon Gino. :-D
Den var riktigt snygg! I love!

Puss och kram i natten!
Jag behöver få lite sömn nu även om det är svårt att varva ner.
En jag känner sa att jag har lite "damp-light"! :-D Haha! Stämmer nog bra det! 👍
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback