Semester mitt upp i allt.

Vecka 28 och 29 är dagis stängt och Chris semester börjar inte förrän v 30.
Det innebär att jag bara kan jobba på kvällarna när han kommit hem. Rastlösheten börjar lägga sej - lite i alla fall. Eller kanske inte ändå...
Idag har jag inhandlat en hel hög med saker till mitt nya rum! Ska bli så himla spännande att inreda på allvar!

Har ju så himla svårt med att vänta. Blä.
Allt ska ske på en enda gång. Helst idag liksom! Och så kommer det massa semester i vägen... :-D
Men jag får bara ge mig till tåls helt enkelt.
Och försöka ta det lugnt.

Skänken har kommit på plats i alla fall.
Inhandlade en klocka och ett par ljusstakar idag.
Fyndade också en massagebänk, ett rullande sid-bord med lådor, en lampa med förstoringsglas och en hel kasse med fransförlängningsartiklar på Blocket av en som blivit allergisk.
Det som återstår att fynda är en snygg tvättkorg, papperskorg och ramar att ha mina diplom i. :-)

Min kusin Marjo och hennes familj var här också. Vi var på Liseberg och hade himla trevligt.

Jag var i Kungälv på tjejkväll och gjorde ögonbryn på nio tjejer på löpande band.
Det var lärorikt och roligt. :-)

Jag har också knåpat ihop en massa dokument som kundregister, prislistor och sånt.

Välkommen! Just nu får du 20% rabatt då jag har öponingserbjudande.

Annars har vi det väldigt mysigt jag och pojkarna. Vi leker och slappar och myser.
Väldigt härligt faktiskt. :-)

God natt!
Nu är det dags att sova. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback