Sommar!

Det är så himla fint väder ute! Det är varmt och soligt.
Älskar sommaren. 
Igår var vi på möhippa för Åse som är min granne och vän.


Först var dom på chokladtillverkning men då jobbade jag så jag mötte upp dom på Trädgårdsföreningen där vi hade picknick och lekar.



Sen åkte vi till Arken spa och hade det mysigt och avslutade med middag.


Det var väldigt trevligt. Lugnt och stilla, inga hemskheter utan bara väldigt mysigt.

Jag klippte av mitt hår för några dagar sedan.



Det blev page och jag är väldigt nöjd. :-)


Har också varit och tittat på åtskilliga rum att hyra där jag kan börja min verksamhet med fransar och annat.


Men till slut bestämde jag mig för att hyra in mej hos min pt kund som har salong i Olskroken.
Fick nycklarna i fredags! 😄👍


Idag hade vi kalas för Astor och sen åkte vi till Kåsjön och badade. Men det var så sjukt kallt så vi flydde hem och så kom Åse över så vi kunde testa lite smink och frisyrer på henne.



Dags att sova! 
Jag jobbar bara eftermiddag och kväll imorgon. Ska bli skönt. :-)

Nattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback