Hus?

Idag har vi haft en mäklare här som har värderat våran lägenhet.
2007 köpte vi den här lägenheten för lite under 900.000. Idag värderade hon vår lägenhet i 1,6 miljoner. :-)


Imorgon kommer två mäklare till från ytterligare två andra mäklarföretag.
Ska bli spännande att höra vad de tycker att vår lägenhet i värd.


Jag har städat som en tok överallt. Det är tipp topp i alla vrån.
Så himla skönt och så himla fint.
Väldigt jobbigt att upprätthålla bara när man har fyra barn som stökar hela tiden.


Hallen har fått en ny sko-bänk som jag fyndade på Blocket.


Målade den fyra gånger! 



Under trappan sorterade jag ut två flyttlådor med gamla jackor och skor som vi körde till Östhjälpen. Varför sparar man på massa gammalt skit?? 
Sofias rum fick ett lyft genom att vi skänkte bort hennes sekretär och hon fick ett nytt skrivbord som jag fyndade helt gratis på en Skänkes sida på Facebook.



Plötsligt finns det hur mycket plats som helst därinne för henne.


Hennes garderober saknar dörrar så vi hängde gardiner framför så länge.
Vi har kvar att fixa en del väggar inne hos henne och så ska hon få ett nytt golv.


Helgerna har vi ägnat oss åt att kolla på hus. Det är riktigt spännande.
Vi får väl se vad som händer i framtiden. :-)

God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback