Det går liksom bra...

...säger jag med lite förvåning.
Det rullar på sakta men säkert och bokningarna kommer in, fler och fler för varje vecka.

Jag hade en liten dröm som blev större än jag anat. Jag kan inte vänta på att se var den kommer att ta vägen men jag vet att det kommer att bli bra och ännu större.
Fantasin har inga gränser och har du fantasi kan du skapa precis vad du vill.

Jag är helt övertygad om att du kan åstadkomma precis exakt vad du vill om du bara kan fantisera det.
Jag har tjatat om mina mindboards/ målbilder i flera flera år. Jag kommer aldrig att sluta tjata om dom heller för dom fungerar. (Du hittar flera inlägg om mindboards under fliken personlig utveckling)
Allt jag nånsin har satt upp i mina mindboards har jag uppfyllt.
if you ask you shall receive.

Min mindboards just nu

Om du inte ännu läst the Secret böckerna av Rhonda Byrne - så gör det för bövelen! Dom har förändrat hela mig, hela mitt tänk, mitt välmående och mitt liv!
Jag är evigt tacksam att jag läste dom allihop. Det finns fyra, fem böcker.

God natt från mig! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback