2008-07-13

Söndag

Idag blev jag inspererad av
Devil Doll och gjorde 40 tals frisyr. Nån av länkarna där hade en utförlig beskrivning av hur man gjorde så jag gav det ett försök. Kramp i armarna och för lite hårspännen hade jag men det blev rätt okej till slut. :)









Vi åt lite smörgåsar till frukost och tittade på tv och sedan ringde vi till Christian och frågade om vi kunde komma och titta på bilen. Det fick vi och vid tre var vi där. Jesus va fin. Helt otroligt. När man såg den live var den ännu finare och att få ta på den och till o med få sitta inne i den var ju porr! :D
Se 2008-06-02 för detaljer.











Jag var i himlen. Chris med. :)
Christian hade även en Chevrolet som stod utanför och den blev Chris lika kär i som Cadillacen.
Vi stod säkert lika länge och tittade på den som på Cadillacen och Christian var nog lite stolt över att få visa upp sina bilar. Han öppnade alla dörrar, motorhuvar och bakluckor och dom gick igenom båda bilarna i detalj. :D





Efter denna orgasm av bilar åkte vi till stan och åt på Jameson.
Det var ganska gott.
Sedan tog vi en glass i glasskiosken utanför biblioteket och gick upp till poseidon.



Idag hade jag min kjol på mej som jag fick med i paketet från Daisy Mae.
Jättesnygg. Lite snäv... Man får ta små, kvinnliga steg. ;)



Poseidon häller en skål med vatten på mitt huvud. :)

Sedan åkte vi till Allum och jag köpte nya solbrillor på Åhlens. Jag hittade även en skitsnygg liten väska och Chris köpte ny plånbok. Sedan handlade vi mat på Ica och jag köpte nya hårspännen också! :)
Nu ska här skapas frisyrer...



Efter denna bildag passar det bra med en pin up som kör bil.
God kväll.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina bilder på dig (och bilar), du lyckades ju jättebra med frisyren :)

Passar dig jättebra :)



ha det fint!

kram

Postat av: DevilDoll

Håret blev ju kanonbra! Jag gav mig faktiskt också på att experimentera lite, det blev helt okej (och stort haha)!



Och bilen är väldigt snygg, låter som att bröllopet kommer att bli helt fantastiskt!

2008-07-14 @ 09:00:14
URL: http://devildoll666.blogspot.com
Postat av: heidi

frisyren är jättejättesnygg! om du känner att du hinner och så (kan ju vara lite stressigt :D), får du gärna göra nån frisyr på mig till bröllopet. annars kanske din mamma kan hitta på nåt med mitt hår?

2008-07-14 @ 14:21:19
URL: http://bedroomdancing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback