2008-09-10

Onsdag

Som sagt var jag på seans i
tisdags och berättade om det här på jobbet.
Många blev intresserade. Även min syster uttryckte att hon skulle vilja gå på detta.
Är det någon annan som är intresserad? För isåfall kan jag fråga efter hennes telefonnummer och boka henne.

Man måste vara minnst 8 personer och det kostar 150 kronor per person.
Du ska ha med dig ett vykort. Ett gammalt, nytt, fått eller köpt spelar ingen roll.

-------------------------------

På jobbet var det bra. Är väldigt trött dock...
Imorgon jobbar vi till halv tre och sedan ska vi iväg till Lundsbrunns kurort.
Där ska vi äta och må bra och sedan övernatta. Dagen efter på fredag blir det studiedag och då ska vi arbeta där i konferenslokaler.
Sen kommer vi hem igen och är hemma ca 18.00

Nu ska jag krypa ner under täcket för jag fryser... idag är det kallt... Brrr


Kommentarer
Postat av: Jenny

Wow, ja jag skulle kunna tänka mig att haka på ;) Fast jag känner ju inte dig, men kul att träffa lite nytt folk i så fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback