2009-04-20

Måndag

Idag är Sara grinig. Men det beror nog mest på att hon är rastlös.
Jag e också rastlös.
Nu måste det hända nått snart annars blir jag knäpp. Det känns så utdraget. Jag vill att allt ska ske på en gång! NU.

Igår skulle jag tända eld på några ljus och min nagel började brinna.. :D hahah.
Det var märkligt.
Tur att dom inte e äkta!



Synd att jag har en sån dålig kamera i min mobil men man kanske ser lite iallafall. :)
Längst upp i kanten e nageln brun och svart.
Bränd plast. :D



Såhär ser andra handen ut. Bara en
ring. Känns konstigt.
Dom tog in ringen iallafall och skulle fixa en ny diamant till den.
Det fanns en försäkring.

Soligt och härligt väder är det men det är endå kallt.
Sitter mest och dricker kaffe.
Man kanske skulle ta och gå ut och posta lite paket?
Har nya solglasögon. Vann dom på boknings racet förra veckan på Mary Kay utbildningen.
Äkta (läs not) Dolce Gabbana. ;)
E jag inte snygg så säg... :)




I won the first prise...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback