2009-10-13 Mitt i natten...

Mitt i natten...

När allt inte e riktigt som det ska så sover jag inte...
Vill inte gå och lägga mej utan bara drar ut på det... sen e jag jättetrött på morgonen och sover bort hela dagen.
Jag pendlar väldigt mellan negativitet och försök att tänka positivt...

Jag har en bokhylla full med böcker om healing och självkänsla osv...
Jag kanske ska gå upp o rota där.
Kanske vore en bra idé...

Tips från Google för att höja självkänslan:

* Skriv upp saker som du tycker om hos dig själv.
* Skriv upp saker som gör dig glad.
* Kramas mycket!
* Sätt upp mål för din dag, till exempel att du ska göra något som du tycker om eller något som du aldrig har gjort förut och strunta i om det gick bra eller dåligt, blev fult eller fint.

En bra artikel hittade jag
här.

--------------------------------------------------------

Ska skriva ner massa positiva saker i morgon .
Men jag ska börja direkt med punkt nummer 3: jag ska kramas...
Ska gå upp och lägga mej hos världens finaste gubbe och han kommer bli så sur när jag väcker honom.... :)
Men sen blir han oftast lugn och go när han har vaknat till och så får jag massa goa pussar och krypa in i hans famn.

Gonatt



 


Kommentarer
Postat av: Therese

att ringa en god vän eller kollega är också ett bra tips, umgås med människor som får dig att må bra!

det försöker jag med nu :)

Massa styrkekramar från mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback