2010-03-20

Lördag

Usch jag mår kasst.
Äter värktabletter juh men jag mår inte bra av att ta dom. Mår illa, blir konstig i magen och får ont i magen också.
Bläh, vill gå och dra ett täcke över huvvet.
Så fort jag slutar ta tabletterna får jag jätteont.
Det tycker jag e jätteknasigt. Hade jag så ont innan och var bara van vid smärtan eller har jag mer ont nu? Får jag låssas-ont för att jag inte tar tabletterna?

Hatar att äta tabletter.
En gång för länge sen då när jag hade diskbråck fick jag ryggskott med jämna mellanrum. Gick till doktorn och han gav mej såklart recept på nått dunder-smärtstillande.
Jag blev så knäpp av dom. Fy alltså. Tog en tablett sen slängde jag dom.
Nu äter jag inga sånna dundertabletter men jag tar knappt nått när jag har ont i huvvet.

Nä nu går jag och lägger mej.
Hej hej


Kommentarer
Postat av: Therese

jag undviker också tabletter i den mån det går.. inte kul..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback