2010-09-26

Söndag

Idag har jag varit bakis. Blä.
Dricker typ ALDRIG längre och när jag väl gör det så blir jag helt off hela nästa dag... Orkar ingenting, även om jag inte dricker mycket.
Vi var på kräftskiva hos Chris barndomsvän och hans flickvän i Alingsås.











Idag har jag varit och coachat ny konsult i Varberg.
I morgon ska vi ha unitmöte och då kommer Chris att vara med och föreläsa lite för mina konsulters gubbar.
Han e så gullig. Han har förberett sej här i kväll vad han ska säga. :) Gullegull. <3

Så här gullegullig var han här om kvällen:





På huvvet har han Saras
peruk som hon fick i paketet av sin mormor härom dagen och gitarren han spelar på är en galje. :)

Nu ska jag gå dricka mjölk... och vatten. Är lite törstig idag.

Gonatt på er!



Åh! Cola hade varit gott!


Kommentarer
Postat av: Therese

hehe, att vara bakis är Inte kul ;) Tur att det är sällan numer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback