2011-08-24

Onsdag

God morgon.
Vi gick och la oss jag och Eskil och Chris efter att vi lämnat kids på skolan men så ringde Sara och sa att hon hade glömt sina gympakläder, så då var det bara att hoppa upp och börja leta fram lite kläder.
Sen efter det kunde jag inte sova.

I går hade jag två facials efter varandra och det gick jättebra.
Eskil och Chris var på en promenad och kom och hälsade på mellan facialserna så jag kunde amma.
På eftermiddagen var jag väldigt trött men vi var och handlade och jag gjorde paj och god mat. :)

Fick ett paket på posten!
Vilka gulliga människor det finns där ute i Bloggvärlden!
Minns ni att jag efterlyste blommor i ett inlägg för ett tag sedan? Se
HÄR.
En tjej som heter Nina, skickade ett mail och sa att hon kan skicka skott till mej och igår kom dom på posten! :)
Läs hennes blogg HÄR.

Tack snälla! :) ♥ ♥ ♥





När vi var i affären köpte jag ny jord och innekrukor. :)
Nu ska jag plantera dom snart och även plantera om mina gamla blommor så de får ny fräsch jord. :)
*Glad*

Eskil han äter och sover som vanligt.
Han sover rätt bra på natten tycker jag.
Ibland på kvällarna e han lite kinkig och vill inte komma till ro. Jag tror att han har lite magknip ibland men det e inte så farligt. Han bara gnäller. Vid tio, elva brukar han dock ha somnat och sover sen hela natten förutom att han ammar med jämna mellan rum och somnar om.



Vi får ofta höra att Eskil har mycket hår.
Vi håller med...





Lyckotroll

I måndags hade vi besök av min väninna Marina.
Hon hade med sej sin lilla gulliga hund. Den e pytteliten och skitsöt. :)







Vackra prinsen!
Nu har vi bestämt vad han ska heta i andra och tredje namn också.
Håll i er!

Låt mej presentera:
Eskil Aarne Fritiof Enberg



Nu e det dax för lite morgonkaffe!

Hoppas ni får en fantastisk dag!

// K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att dem kom fram som dem skulle :o) Hoppas du får mycket glädje av dem och att dem växer som bara den. Skickade ett mail oxå, hoppas du fick det oxå.



Puss på lille man



Kram

Postat av: Cecilia

Kul att lillen har fått ett namn!

2011-08-24 @ 19:30:41
Postat av: heidi

han har små alvöron! jag har en present på gång, förresten. hihi.

2011-08-24 @ 21:50:16
Postat av: Erika

FINA namn!! Dom passar SÅ fint ihop! Finaste Eskil. <3 Hoppas se guldklimpen SNART! :)

kram

2011-08-27 @ 11:15:18
URL: http://babyhutchblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback