2011-05-04

Onsdag

Fattar inte hur tiden kan rusa iväg såhär fort!
Nu e det redan onsdag.
Crazy.
Hinner inte med!

Igår var jag SÅ trött. Ojoj... Helt slut!
Orkade helt enkelt inte ta tag i bordet och börja måla den så den står kvar där i vardagsrummet och glor på mej.
Min duktiga man fick upp tavellister i trappan iallafall och Dagens Posthyllan nere i hallen. Det blev jättefint!







Stör mej mer och mer på den illröda tapeten bara här nere...
När vi flyttade in tyckte jag den var fin.





Vi fick vikt världens största berg med tvätt också! Det var riktigt skönt att bli av med den.

Någon som vill ha ett skötbord kanske?
Nu när vi satte upp bänkskivan i badrummet så behövs den inte mer. Den är bara i vägen.
Satte ut den på annons på Blocket för en hundring men det är ingen som har hört av sej om den så nu ska jag skänka bort den. Någon som vill ha? (Kom och hämta. Skickar den inte)
Bild på den finns
HÄR och HÄR

Nu har jag fått iväg barnen till skolan och här e det tyst och lugnt och skönt.
Jag har på moronen hunnit med att tömma torktumlare och slängt in ny tvätt där. Tömt och fyllt diskmaskin, bäddat Saras säng, sett till att Sofia bäddade sin. Fått in barnens vikta tvätt i deras garderober, röjt och nu till och med bloggat. Och klockan e bara halv nio... Så bra!

Idag kommer min redovisningskonsult hit eftersom hon hade vägarna förbi. Då slipper jag åka till henne. Perfekt! Hon kommer vid tolv.
Sen ska jag hämta Sara från skolan och posta lite paket. På eftermiddagen har jag en facial i min studio och sen tänkte jag att jag kanske skulle orka med att måla bordet? Men vi får väl se...

Nu tänkte jag gå och lägga mej och sova en stund. Är jättetrött.
Vaknade redan vid halv fem när Chris åkte till jobbet.

Ha det bra idag med!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det gott!



Jag tycker egentligen om det röda... men.. det kanske inte matchar det andra!?!



Men vad vet jag... inredning är väl inte min grej.



Kati

2011-05-04 @ 20:46:40
Postat av: Therese

Åh tack detsamma :)



Och du, gör dig av med den röda väggen! Vanilj eller ingefära är riktigt fint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback