2011-10-05

Onsdag

Å vad jag älskar teknik!
I helgen funkade ju inte internet. Nu funkar inte mina telefoner! :( Blir så sur.
Vad är odsen att båda telefonerna ska strula samtidigt? Det är ju till och med två helt olika operatörer!
Telenor som jag har på mobilen brukar ju funka bra. Sofias och Saras telefoner funkar och dom har telenor så det e antagligen nått fel på själva telefonen.
Bredbandsbolaget som vi har på hemtelefonen strular HELA tiden!
Internet funkar sådär... som i helgen men framför allt funkar inte hemtelefonen.
Jag ringde dit för någon vecka sedan och ville ta bort den telefonen för den ringer man ju aldrig med ändå. Några få ringer till den men jag föredrar att folk ringer till min mobil. Den e mindre och till den har jag headset.
Men om man har "paket" - alltså flera tjänster kombinerat på Bredbandsbolaget är det billigare än att bara ha en tjänst. Han rekomenderade mej att ha det kvar och dra ut jacket.
Det har jag inte gjort än men jag hade tänkt att göra det.
Idag hade det ju varit väldigt praktiskt att ha hemtelefonen.

Min laptop tappade jag i golvet också så nu funkar inte musfunktionen. :D
Hahaha! Helt otroligt!
Jag kanske inte ska ha att göra med tekniska prylar... men hur klarar man sej utan???
Fatta vad strandsatt man känner sej nu när man inte kan nå någon och inte kan bli nådd! Jättejobbigt juh!

Så... Vill ni mej nått, maila eller skriv på facebook.

Puss K


bild google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback