Då kör vi igen...

Då var det dax att ta tag i kilona igen då. Väger 15 kg mer än vad jag brukar och har fått skaffa mej en helt ny garderob, för jag fick inte ens på mej trosorna.
Trivs inte alls med min kropp när jag ser ut som jag gör och är slut och trött hela tiden.
Med LCHF får jag värsta energin så det får bli det igen. Dessutom är det gott med LCHF-mat och man går inte runt och är hungrig hela tiden. Man får äta hur mycket man vill, man kan äta dygnet runt om man har lust.

Jag är inte hungrigare än vanligt trots amning så jag tror det kommer att gå bra. Förra gången fick jag hemsk sockerabstinens när jag slutade med kolhydraterna, så det återstår att se hur jag reagerar denna gång.

Hade tänkt att gå ut med Astor till Eskil och Chris men lilla bus verkar väldigt trött idag. Han har sovit flera timmar nu.
Jaja... Jag får väl ta en till kopp kaffe istället då... med grädde! :)

75kg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback