God kväll

Idag drog jag och mamma till Ikea och handlade kuddar till min kökssoffa som pappa och Chris har fått laga två gånger redan.
Locket som ligger på gick sönder. :(
Dom förstärkte den med plankor under först en gång men den gick sönder igen.
Nu är den förstärkt med ännu fler plankor och så köpte jag dynor att ha på.


Köpte även tyg som jag ska klä om alla köks och matsalsstolarna med.
 
Sara fick en bäddsoffa att ha under sin säng.
Fatta vilket sjå vi hade med att få in åbäket i vår bil! :-D


Det var riktigt gött att gå runt på Ikea utan barn.
Chris var hemma med alla kidsen.
Vi tog det lugnt och gick och strosade där i lugn o ro...
Sen tog vi en fika på restaurangen:


Ja, eller mamma i alla fall.
Jag tog bara en kaffe. 
Att återgå till LCHF efter två dagar med julmat och sötsaker är jag helt sjukt sugen på massa sött nu hela tiden! :-(
Väldigt jobbigt!
Magen har för övrigt inte blivit ett dugg bättre av massa kolhydrater.

När vi kom hem kom syster, bror, deras mamma och brorsans flickvän hit och åt lite och när dom åkt hem så åkte jag, Chris, mamma, Astor och Eskil till min faster Arja och hälsade på.


Min kusin kom dit också med två barn av tre. Arja skulle ha dom hos sej i två nätter när Sanna och hennes man skulle på innebandyturnering med äldsta barnet.


Eskil klarade sej rätt bra även om han hoppade över sovning idag.
Väl hemma sen var han bra slut. Han somnade nog innan huvet landade på kudden!

Astor har lärt sej att åla fram på golvet.
Han tar sej över allt nu.
Nu får man verkligen börja passa grinden och att det inte ligger massa småpill på golvena.

Imorgon (idag) jobbar Chris. Jag borde gå och sussa, i morgon bitti vaknar Eskil i ottan. Men jag och pappa sitter och glor på tv.

Men ha det allra bäst!
Får väl ta och borsta tänderna i alla fall kanske...
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback