Har du problem eller?

 
Ja jag verkar ha problem med det ena och det andra...
Inte bara ryggen utan även tänderna. En lagade jag igår och då kom min faster Arja hit och hjälpte mej att passa barnen.
Det tog två timmar! Oh my god och bedövningen ville inte hjälpa. :( Han bedövade flera gånger och när jag sen var hos sjukgymnasten så kände jag att jag var bedövad ända upp till örat och till och med sidan av hela huvet ovanför örat!
 
Idag var jag hos läkaren för att kolla magen. Jag har liksom problem med att gå på toa. Intressant va?
Jag har haft det länge och det började lite efter att jag ändrade kosten till Low carb.
Han sa att det var LCHF kosten som var problemet, mycket fett gör matsmältningen trögare och långsammare. Han tyckte att jag skulle prova att äta vanligt i en månad och kolla om det blev bättre. 
Bajsnäsa! Det vill jag inte. :(
Typiskt. Varför blev jag så här i magen den här gången? Så var det inte förra gången jag åt LCHF. Då mådde jag prima!
 
Efter läkaren åkte vi direkt upp till BVC och kollade Astors vikt och längd.
Han håller sina kurvor och det var även läkarundersökning. Astor fick ok stämpel av henne med.
 
Igår kväll satt jag och fixade julklappar igen till sena natten så nu e jag trött.
Killarna sover så jag ska passa på med!
 
Hej!
 
 
Eskil på BVC
 
 
Astor på BVC 

Kommentarer
Postat av: heidi

bajsnäsa? hahah!

2013-12-04 @ 13:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback