2013-11-13

I morse blev jag väckt med sång och kaffe på sängen.
Det var trevligt. :)

Vid tio hade de stora kidsen gått till skolan så då tog vi på oss och gick ut i det fina vädret.
Det var himla kallt men solen sken och det var härligt att få komma ut.
Eskil njuter som bara den när han får komma ut. Han blir som förbytt, skrattar och springer runt helt salig.





Astor somnade i vagnen och efter våran lilla promenad så gick vi till lekplatsen och bakade sandkaka.



Vi bakade säkert tjugo och efter varje bakad så skulle vi sjunga Ja må hon leva till mamma och hurra.


När vi precis kommit innanför dörren så knackade grannen Lotta på med sin son Einar och så fick jag paket! 
Så himla gullig är hon den där grannen. Bättre finns inte! Helt sjukt gullig människa. I love you Lotta!


Världens finaste bricka fick jag!
Tack.
Jag blev helt superlycklig.

Nu sover Eskil men inte lilla Astor-pastor. Han ligger här i min säng och predikar bredvid mej. Men han sov ju nästan en timme ute så det e ju inte jättekonstigt...

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback