Julklappar

Ikväll åkte jag och Sofia ner till Allum och handlade ny internetsladd till hennes dator på Kjell o company. Den gamla blev förstörd när vi renoverade i hallen.
Nu är hon lycklig igen när hennes internet fungerar bättre igen.
Jag passade på att köpa en våg samtidigt så jag skulle slippa behöva gå till min kusin Sanna och väga mej varje gång.
Jag går gärna dit men av andra anledningar än att väga mej. :)


Tyvärr verkar den lite svajig i vad den visar för vikt.
Den visar också mellan ett och två kilo mer än Sannas våg beroende på vilket humör den är på...?
Först vägde jag 69! Sen visade den 65,4?? Sen visade den 68,3 tio gånger i rad. Nu innan jag skulle gå o lägga mej visade den 67,6 även om jag precis hade ätit. Så på en timme och efter ett mål mat hade jag gått ner ett halvt kilo!? :-D 
Jag väger i genomsnitt ungefär ett kilo mer på denna våg än på Sannas.
I och för sig var det förmiddagen jag vägde mej på hos Sanna och då hade jag bara druckit kaffe, så jag får väl väga mej i morgon bitti och se vad den säger då.
Nog om denna vikt nu.

Jag köpte en del julklappar.
Skönt att få en del av det gjort.
Det var också skönt att komma hemifrån en stund. Jag somnade också när killarna sov middag och när jag vaknade var jag inte mej själv. Kände mej hängig, trött och oinspirerad.
Eskil kände av det och var hur jobbig som helst och slog Astor med en leksak i huvet! >:-( 
Han har börjat slåss en hel del på sista tiden. Så himla jobbigt. :(

Inget besked om hur det blir får vi denna veckan heller, vi får vänta till nästa. Kul. Älskar verkligen situationen.
Not.

Nu ska jag sova.
Ha det finemang!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback