En storlek mindre

Har ingen våg men jag köpte ju kläder för flera tusen. Det mesta köpte jag i storlek 42 och nu är dom för stora.
Byxorna får jag helt enkelt ge bort till nån, för dom åker ner men jag köpte ju många toppar och tunikor. Att dom är lite större gör inget, det kan till och med va lite snyggt.
Det är också skönt att ha lite större kläder på sej.

Var orolig att min diet skulle göra Astor hungrig och att det skulle bli mindre mjölk men det har blivit tvärt om.
Han sover hela natten nu, åtta timmar.
Han verkar mer mätt.
Men LCHF är inte att banta som dom flesta tror. Jag har själv svårt att ställa om det i mitt huvud.
Det är att äta nyttigt. Man går ner till sin idealvikt - det som är meningen att man ska väga och så stannar man där. Många tror att man svälter sej med den dieten men så är det verkligen inte.
Det är lite konstigt egentligen för att äta nyttigt idag anser många som bantning. Att äta ohälsosamt och äta godis eller efterrätter och kakor, varje dag som jag gjorde innan anses som normal kost i dagens läge.

Dax för en kopp kaffe!
Hej hopp.


Kommentarer
Postat av: linda

hej läste om att du har byxor som är förstora. vad för sorts byxor är de? kan du skicka bild kanske? Linda

Svar: Jag kan lägga ut en bild sen när allt har lugnat sej lite här... :) Min mamma åker hem på måndag!
kattitingeling

2013-09-03 @ 10:06:37
Postat av: Maria

Kul att du märker skillnad:)
Jag slutade med viktväktarna och då gick jag ner i vikt igen. Äter bara "normalt" nu. Ska sluta med allt det där extra sockret. Kände att det blev lite mkt nu i helgen. Måste ju ta mig under 70 kg för att känna att jag har en hälsosam vikt.

Kämpa på!

Svar: Du med! Kämpa. :) Vi ska klara det! :)
kattitingeling

Postat av: Therese

Vad har du för byxor? Kanske kan köpa dom av dig? Kramis

Svar: Jag kan lägga ut en bild sen när allt har lugnat sej lite här... :)
kattitingeling

2013-09-04 @ 07:09:39
URL: http://tezzybump.blogg.se
Postat av: Therese

lägg gärna ut bild när du har tid :) ingen brådska här

Svar: Har tänkt varje dag men jag kommer aldrig till skott. Men snart så! :)
kattitingeling

2013-09-16 @ 10:14:47
URL: http://tezzybump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback