Hyrbil

Fan va jobbigt!
Det märkligaste hände mej nyss. 
Vi har lånat en bil medan vi har våran egna inne hos bildoktorn så dom kan fixa våra bromsar.
Så imorse satte jag och Sara oss i hyrbilen för att hon skulle till läkaren och jag vet fan inte hur man startar bilen! Det var ju en vanlig bil med manuella växlar och våran bil är en automatväxlad.
Klockan tickade på och jag blev helt stressad och det låste sej ännu mer.
Jag fick ringa Chris och så fick han komma och ta över och åka ner med Sara istället! :D
Så knäppt!
Men nu när jag suttit här ett tag och funderat så kom jag på hur man gör...
Typiskt mej. Det här är ytterligare en sån grej som jag fick efter att jag blev utbränd. Så fort jag blir stressad - och kanske framför allt när jag är jättetrött i kombination med stress -  så stänger hjärnan av. Precis som den bara vägrar att jag stressar. Det fungerar helt enkelt inte, jag måste stressa ner och ta det lugnt ett tag så kommer det tillbaka till mej efter en stund.
Men det är jävligt läskigt och det känns väldigt konstigt, inte minst inför alla andra som tycker jag är bra skum.
 
Andra konstiga saker jag gjort är att helt plötsligt inte veta var jag är när jag kör bil och vet inte hur jag ska köra för att komma hem.
Dragit på mej byxor och gått ut och sen upptäckt att jag visst inte hade tagit på mej några trosor under. :-/
Börjat berätta nått och sen bara helt plötsligt glömt vad jag skulle berätta mitt i en mening och blivit tyst.
Jag glömmer också allt hemma när jag ska iväg, mobilen och plånboken framför allt. Jag får alltid gå tillbaka och hämta.
 
Jag är väldigt trött idag.
Astor brukar sova hela natten till halv fem - fem på morgonen då han äter, sen somnar han om. Men i natt vaknade han och ville äta flera ggr. Jag la mej också rätt sent eftersom jag somnade på eftermiddagen.
Nu har Astor somnat igen och jag ligger här i sängen och har sand i ögonen.
Jag kanske borde vila lite så min hjärna inte låser sej.
 
Hej hopp säger denna virrpelle!
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback