Life education

Idag var jag på info.kväll på Sats med Life education 


Jag blev kär i hela skolan!
Så klart... När det lutar åt en skola kommer nästa och så vill jag luta dit i stället.
Men det kändes himla bra i alla fall.
Nu ska jag tänka en stund igen.


Först var det föreläsning med en av lärarna och föreläsningen hette: Vill du utvecklas som människa?
Passade ju mej himla bra. Bra föreläsning var det! 


Äntligen har jag börjat gå ner lite i vikt igen.
Den roliga veckan kom tillbaka nu efter att jag slutade amma så kanske börjar kroppen få balans nu...?



Just nu e livet himla spännande!
Massa roligt som händer! :)
Jag känner verkligen som han Aron som föreläste från sin rullstol att jag njuter av resan. 
Jag bryr mej inte om var resan slutar, just nu njuter jag på vägen dit.

Love love!

Kommentarer
Postat av: N

Att resa är att dö en smula...

Svar: :) 👍
kattitingeling

2014-04-07 @ 00:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback