Magkramp

Igår blev det en hel flaska vitt vin och så åt jag massa godis också.


Då såg jag ut så här ungefär och blev allt lite lullig men framför allt helt sockershockad!

Somnade jättesent men jag mådde ändå hyfsat på morgonen.
Vi åt frukost och så gick vi en lång promenad. 
När vi kom hem gjorde jag kyckling och så var det dags att köra kusinerna till flyget.
På väg dit började jag få hemska kramper i magen och må illa som bara den. :-(

Nu sitter jag på Nordic wellnes och ska egentligen träna men jag mår inge vidare... :-/
 

Nu börjar cxworx:en och efter det var det walking men jag får nog hoppa och åka hem. Har hemsk huvudvärk också.
Blir till att bädds ner sej i sängen istället.

Vad beror detta på?
Baksmälla? Kolhydrater? Dålig sömn?
En kombination?

Nä fy, nu drar jag hem!
Min mage är som en gigantisk ballong oxå! Fy, länge sen man kände sej så här kass. :-((( buhuu.


Det enda positiva jag har att säga idag är att jag hade gått ner två kg!
Nu väger jag 65 (igen) så det går framåt nu när jag började köra lite mer strikt och hålla koll med Lifesum-appen.
Tummen upp för det i alla fall!

Hej hopp för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback