Sömnen...? Hallå? Var tog du vägen??

Helt hopplöst att somna. :(
Chris gick upp med barnen i går så jag fick sova länge på morgonen.
Det resultaterade i att jag nu är klarvaken och ligger här och vrider mej i sängen. :(

Till slut tog jag fram mobilen igen och bokade in mej på några träningspass.

Laddade också ner en app så att jag kan hålla bättre koll på min mat. Är jävligt trött på att det inte händer nått på vågen! Det pendlar hejvilt. Precis när jag trot att jag gått ner lite så går jag upp igen. :(
Just nu väger jag 68 igen?? What the fuck? Jag var ju nyss nere på 64. Så jävla segt.
Varför funkar inte LCHF denna gången? Det fungerade ju sist så himla bra. Jag äter ju precis samma nu som jag gjorde då. Dessutom tränar jag ju fem ggr i veckan! 
Då gick jag ner mellan ett halvt kilo och ett kilo i veckan. Nu ingenting!

Segt som slem! Blir så himla lack.
Måste lägga mobilen på laddning oxå ser jag. 4% laddning kvar... Oops.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Mogge

"Varför funkar inte LCHF denna gången? Det fungerade ju sist så himla bra. Jag äter ju precis samma nu som jag gjorde då. Dessutom tränar jag ju fem ggr i veckan!"

Du svarar ju på din egen fråga. Du går väl upp i muskler. Är det verkligen så ologiskt?

Svar: Tack för svar Mogge men gå upp fyra kilo o muskler på två månader är orimligt
kattitingeling

2014-04-19 @ 12:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback