Sooov dåååå

Ligger i min säng och väntar på att denna lilla busunge ska somna. Det verkar inte ske dock.
Nejnejnejnej säger han och ställer sej upp hela tiden. :-D
 
Idag har jag jobbat på mitt förra jobb. Det funkade bra. Lite lättare när man kan stället.
På alla förskolor i området där jag jobbar har dom investerat i en massagestol som masserar när man sätter på ett program.
Det är sånna riktigt lyxiga varianter som har en liten dataskärm vid sidan av som man väljer program på och så finns det hörlurar och man kan lyssna på havsljud eller lugn musik eller mental träning, lär dej tänka positivt mm.
Så himla gött! Blev superavslappnad!
Gjorde gott på mina ömma muskler efter bodypumpen igår.
Har väldigt ont i bröstmusklena. :-/
Nu har Katti bestämt sej för att fixa det här med armhävningar! Jag SKA!
Därav hemsk träningsvärk!

Nått tråkigt som händer är att mina extencions lossnar. Jag är ju supersvettig i håret jämt, i alla fall fem dagar i veckan och jag hinner inte hem jämt och skölja håret och sen föna.
Så då ligger dom liksom i blöt och så lossnar dom till slut. Har det ju uppsatt ofta också eftersom det inte e jätteprakriskt att träna med utsläppt långt hår, så gummibandet sliter säkert oxå på fästena. :-(
Tråkigt. Trivs med mitt långa hår men om jag ska träna så här så får jag tyvärr hitta på nått annat... 

Nu har Astor somnat så jag har smugit ut ur sovrummet och placerat rumpan i soffan.

Tröttis

Pappa är kvar. Han åker hem imorgon.
Det var trevligt att ha honom här.


Om en vecka kommer mina kusiner så då blir det roligt besök igen. :)
Nu ska jag ha lite mer kaffe.
God natt! 

Kommentarer
Postat av: N

Vilken dag som helst är det du som gör tjugo armhävningar med ett leende på läpparna...

Svar: Låter toppen! :)
kattitingeling

2014-04-17 @ 01:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback