Inte längre handikappad.

Idag har jag inte längre lika ont!
Har fortfarande värk men jag kan gå i alla fall så det känns mycket bättre.
Alltså så här var det. När jag träffade instruktören så hade jag redan hemsk träningsvärk. Jag förklarade att jag kom från Rehab och att jag har diskbråck samt att jag är väldigt otränad.
Tror inte riktigt att hon förstod att jag typ inte orkar lyfta en fluga så hon pressade på som bara den: Kom igen nu! Jodå, du klarar det!
Och jag försökte lite försiktigt förklara men hon bara körde på.
Överansträngde mej rätt rejält! Hade inte tagit i så hårt om jag varit själv.
Men men, nu känns det bättre än i går...

Eskil vaknade kl sex! 
Han sover inte alls lika mycket längre.
Men nu e han trött så klart... :-/


Astor är oxå trött. Men jag får förhala som vanligt...


Nu kollar vi på Bilar filmen...
Godmorgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback