Oh my!

Lyckades förhala det till kl elva och sen var det kört.
Ingen rolig förmiddag med dessa två jättetrötta killar... :(
Astor blir rädd och nervös för Eskil när han är så där brötig. Då vill han bara vara hos mej och hoppar nervöst så fort Eskil kommer i närheten. 
Då kan han inte heller somna tidigare som han kanske hade behövt idag.
När Eskil är lugn och utvilad så leker dom jättebra tillsammans trotts sin åldersskillnad. Det är bredvidlekar så klart men dom verkar trivas ned varandras sällskap.

Precis när jag skulle lägga mej jag också ringde fastighetsskötaren.
Vår granne där nere har upptäckt nått vatten som hon säger kommer från taket? 
Då blev jag nervös över att han skulle hit och kolla så jag var tvungen att börja städa hela lägenheten.
Som jag skrev innan så ska Eskil kasta runt på allt när han blir trött så kuddar och leksaker låg över allt... :-/
Nu e det någorlunda i alla fall så om han kommer slipper jag skämmas.

Dags att försöka hitta sömnen en stund så jag orkar med eftermiddagen.
Sweet dreams!


Ett litet LCHF-tips här ovan.
Frukt-te med grädde och frysta bär... Som smälter snabbt och är väldigt goda att äta. Mums! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback