Träningskläder

Har hemsk träningsvärk!
Aj, det gör ooont över allt.
Har ägnat kvällen åt att beställa träningskläder från Ellos. Fanns en del fint.
Känner mej glad nu, ska satsa järnet!

Beställde två par byxor, tre munkjackor,
Två tränings bh:ar och ett linne:



Rosa, svart och grått gillar jag. Passar med skorna oxå.
Gillar märkena Reebok, Adidas och Nike.
Dom har mycket snyggt.
På HM hade dom faktiskt väldigt mycket snygga träningskläder oxå, vad märket heter har jag ingen aning om eller om dom har flera olika märken. Såg en del som jag skulle kunna tänka mej...

Hämtade ner tre kartonger med kläder från vinden också.



Kom i det mesta men en del är fortfarande tight. 

Nästan allt jag har i garderoben är för stort nu så det är dags att byta ut.
Funderar på att lägga ut på Blocket en hel hög, Tradera är så jobbigt med så många olika annonser och sen får man skicka tusen paket åt alla håll...
Så jäkla jobbigt att fota allt också, när det är så mycket.

Sofia och Chris sitter och spelar Playstation. Dom har verkligen fastnat där framför detta och har spelat i timmar.


Sara är hos din pappa. Sportlovsvecka nu.

Chris har blivit beviljad att vara ledig en dag i veckan nu också så på onsdagar ska han vara ledig.
Då tänkte jag hoppa in och vikariera. :)
Ska bli najs. Jag har varit hemma väldigt länge nu!

Hungrig börjar jag bli också, men jag borde sova... Astor somnade vid åtta, få se hur länge han sover på morgonen... Eskil ville inte alls sova även om han också var helt slut vid åtta. Han sprang ut minst tio gånger ur sitt rum och skulle minsann inte alls sova i sin säng.
Men ganska snart var det knäpptyst, han var ju tröttast i stan den stackaren.   

Nu säger jag nattis!
Hej hej!

Kommentarer
Postat av: N

Visst är det trevligt att köpa träningskläder?!!
Adidas är mitt favvomärke, tätt följt av Puma och Craft.

Svar: Det är jätteroligt med träningskläder! :))))
kattitingeling

2014-02-16 @ 23:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback