Hej på dej

Igår köpte jag gymkort på Friskis & Svettis.
Jag får träna på Rehab imorgon och tisdag nästa vecka, sen ska jag ge mej ut i den stora gymvärlden.
När jag var där igår så var det helt hysteriskt mycket folk. Gymmet var helt knökat och i ett rum hoppade det pensionärer, i ett annat cyklade dom som galningar och i ett tredje tränade dom nått annat.
Rehab är lite skyddad verkstad så att säga - kan man ju lugnt påstå. 
 
 
Men men... Vad göra?
Hjärnan skrek: Å fy fan va mycket folk! Usch, jag vill inte va här, ska jag träna där inne med alla biffar i deras stylade gymkkäder?! Spring hem! Fly!
Jag tog tjuren i hornen och ett väldigt djupt andetag och så gick jag till kassan och sa att jag är en invalid som behöver ett gymkort.
Nu ska jag bara ta mej dit också...
 
Idag tog vi en promenad upp till kusin Sanna. Det tog minst en timme för Eskil att knata upp dit och det var helt sjukt kallt!
 
 
Sms:ade min make och frågade om inte han kunde hämta oss med bilen men det gick inte att öppna bilen manuellt som man måste göra med reservnyckeln för låset hade frusit.
Så han gick upp till Sanna också och sen gick vi ner tillsammans.
Men då fick Eskil sitta på hans axlar så det gick lite snabbare att ta sej hem.
 
 
Vägde mej också och nu har jag 3,7 kg kvar tills jag nått min vikt.
 
 
 Det går framåt! 
 
Nu e det dags att sova.
Ha det bäst! Hej!
 

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej, du förlänger ju håret. Hittade detta i let's deals infomejl. Kanske är OK priser? Jag har aldrig köpt äkta löshår så jag har inte riktigt någon aning. Men tänkte att det kan var bra att ha.

http://letsdeal.se/deal/8429871/?utm_source=email&utm_medium=newsletter&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=dailymail

Svar: Hej! Jag gör mitt hår hos en som jag känner. Hon är frisör men mammaledig och gör det hemma för halva priset just för att hon är hemma. Jag har bara äkta hår. Är jättenöjd! Aldrig varit så nöjd med mitt hår som nu! :)
kattitingeling

2014-01-23 @ 08:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback