Nice

Det var himla gött att få träna lite styrka!
Bodypump är rätt go träningsform.
Jag tränar dock med löjligt små vikter. Folk får kolla bäst dom vill...


Imorgon blir det ett väldigt hårt pass har jag hört.
Tur det bara är en halvtimme... 


Jag kommer att ha sån jäkla träningsvärk i armarna och låren imorgon! Känner det redan nu!

Ingen mindre än Kasper från Arvingarna var där och tränade oxå. :-D
Men han var rätt vältränad och fläskade på med riktigt mycket vikter!


Var så himla trött idag men nu är jag pigg som en liten loppa!
Vad ska jag göra med all energi?! :)

Kommentarer
Postat av: N

Du åker väl inte hissen???

Svar: Jodå ser du. Det var efter träningen inne i stan på ett annat ställe. Upp till den våningen kan man inte ta trappor.
Man kommer rätt in i hallen från hissen! :)
kattitingeling

2014-03-11 @ 00:28:47
Postat av: N

Okej då ;-)

2014-03-11 @ 23:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback