Vad gör ni idag?

Trodde dom skulle ringa direkt och vilja att jag jobbar på onsdagar men så har det inte blivit...
Så idag är vi hemma tillsammans igen jag och Chris.

Det är helt fantastiskt väder!
Vi har varit ute sen klockan tio.
Städade på framsidan av vår ingång och Chris hämtade ner utemöblerna från vinden.
Va mycket löv!! Sopade bort allt och även hur mycket grus som helst.


Flyttade om lite så stolen som stod där utemöblerna nu står fick flytta in i rabatten.



Några stenar fick hoppa ner i krukan med blommorna som jag planterade i höstas. Dom e rätt fina fortfarande. Det e bara kålen som dog, allt annat ser i princip lika dant ut! :)


Vi lekte en bra stund i sandlådan och sen tog vi en promenad upp förbi Eskils nya förskola och sen till posten och posta ett paket.
Tog ner extravagnen och tänkte att Eskil skulle ha somnat i den under vår promenad men det gick inte alls.
Astor däremot somnade i vagnen och sover där än!


Chris med två vagnar.

Vid ett kom vi hem och då fick Eskil sova i sin säng istället. 
Han somnade som en stock och hans pappa också! :)

Jag tog en kopp kaffe på framsidan och lapade lite sol!


Träningsvärken är faktiskt inom kontroll.
Känner av den i hela kroppen men mest i låren. Men det är ingen fara alls och inte på långa vägar som den var då när jag fick en genomgång med den personliga tränaren på Friskis i början!
Då kunde jag fasen inte gå dagen efter och jag var helt mörbultad!
Men det ska göra ont har jag lärt mej. Vad som händer när man tränar är att muskeln går sönder lite och då bygger kroppen upp muskeln igen, fast lite starkare.
Idag e det vilodag. Imorgon blir det Zumba.

Nu började Astor hosta i sin vagn här ute... Kanske dags att vakna?
Ha en fin fortsatt dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback