Vikten igen

Nu har jag börjat gå ner i vikt igen efter att jag hade några månader då jag experimenterade med maten eftersom magen krånglade. Under dom månaderna gick jag upp ungefär två kilo.

Äter nu bara LCHF bortsett från en morot om dagen. Morot är inte LCHF eftersom det växer under jord. 
Försöker äta blomkål varje dag också. 
Ibland kål och broccoli oxå (men jag har svårt för dom två) 
Nu väger jag 65,5 igen - på min egna våg vilket innebär ungefär 64 på Sannas som jag började väga mej på.

Många tror att man inte kan - eller orkar - träna på LCHF kost men det är helt tvärt om. För mej men även för många andra.
Kosten gör att man får mer energi och efter att man ätit det en period så vittnar många om att kroppen börjar längta efter att röra på sej. Man vill börja träna.


Innan gick jag ner ungefär ett halvt kilo i veckan.
Nu tror jag det kommer att gå fortare eftersom jag tränar.
Känns så himla gött att kost, mage och vikt funkar igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback