Viktigt

Det här med vikten då...
Den har stått still ett bra tag. Väger mellan 65 och 66 och har länge vägt det ungefär. 
Min mage började krångla mer och mer och det var helt hemskt att gå på toa. 
Gick till läkaren och sen gick jag till läkaren igen när det bara blev värre. Andra gången ordinerade han mej att äta dom där påsarna vilket inte hjälpte ett dugg. 
Jag blev helt uppblåst i magen. Svullnade upp så jag såg ut som jag var gravid. Det spände och gjorde jätteont.
Försökte äta mer vanlig mat men det hjälpte inte heller.


Tills jag köpte morötter.
Äter minst en morot om dagen och blomkål. Då plötsligt blev jag bra i magen även om jag äter strikt LCHF kost annars.


Svullnaden är borta och magen fungerar precis som vanligt efter att den krånglat i över ett halvår.
Känner hopp! Jeej!
Sen det blev bra har jag börjat gå ner lite igen när jag inte längre äter massa kolhydrater.

Så nu kör vi igen!
Snart e jag i mål efter en liten omväg bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback