Träning tillsammans

Idag tränade vi tillsammans jag och fina gubben. :) Styrketräning.
Det var jätteroligt. 



Fia satt barnvakt medans killarna sov.
Eskil hade vaknat två minuter innan vi kom hem och sen vaknade även Astor när jag började bröta i köket efter mat.

Innan vi åkte hem tog vi en sväng bort till Blomsterlandet och köpte jord och lite blommor.
Vi ska också få lite blommor av granntanten som vi kan plantera i rabatterna. Då menar jag min och Rigmors rabatt. 
Chris är och slänger sopor men när han kommer tillbax ska jag genast sätta igång! :)
Bilder på blommorna kommer sen!
Ha en fin lördag.

Kommentarer
Postat av: N

ÄNTLIGEN!!! Nu ska väl Chris ändå kunna bli den broiler som är så signifikant för de flesta slynglar som befolkar vår bransch ;-)

Svar: Haha! Knaspelle! :-D
kattitingeling

2014-05-25 @ 23:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback