Måndagar är alltid så långa

Från festligheter och från att bli firad tillbaka till verkligheten.
Måndagar innebär alltid jobb till 18, vare sej man börjar sju eller nio.
Känner mej ganska mör sen när jag kommer hem.
Dessutom börjar jag sju på tisdagarna så det känns som att jag bara är hemma och vänder.


Har köpt mig lite träningskläder för några av alla pengar jag fick i födelsedagspresent.
Gissa en gång Veronica vilka ett par av byxorna var som jag köpte? Kari Traa såklart!
Jag har suktat efter dom länge men tvekat. När jag såg dom på min fina väninna på instagram så kände jag bara: jag vill oxå ha!!! :-D
Tur vi bor så långt ifrån varandra och inte tränar på samma ställe, annars hade vi fått leka tvillingar. 
Fast det hade vi inte heller lyckats med för hon e bra mycket snyggare än jag kan man ju lugnt säga. Bredvid henne ser man ut som en stabbig tomte!

Ett par andra byxor jag fyndat e dessa:


Jag älskar dom! Älskar färg!
Tröjan e också ganska ny. :)

Naglarna målade jag knallröda inför min fest. Känner mej lite vulgo men man kanske vänjer sig...?


Jag brukar vilja ha diskreta lite kortare naglar i vanliga fall men nu lät jag dom växa lite och målade dom röda istället för fransk manikyr som jag alltid annars har.
Har ingen tipp längre. Det är mina egna naglar men jag har förstärkning på för mina naglar är väldigt tunna.


Då har man fyllt år.
Det innebär att det snart är december och sen e det jul och nyår.
Om två veckor ska jag på provträning för att bli instruktör i cardiowalking. Jag har knappt hunnit träna någonting alls men det är väl bara att köra.
Hoppas jag blir uttagen ändå...
Sen e det ju nästan jul och nyår och då slutar jag på jobbet och börjar jobba bara på gym!
Pirrigt...

Dreamcatcher som jag fick av min vän Veronica i födelsedagspresent.

Alla mina önskningar på min mindboard börjar bli uppfyllda - igen!
Måste göra en ny - IGEN! Det är helt sjukt! :-D

Nu har Eskil somnat i sin säng här. 
Jag ska nog också gå och knoppa. Imorgon blir det en lång dag!

God natt!


Rosor som jag fick av mina vänner Peter och Frida.
Ljuslyktan fick jag av mina arbetskamrater.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej min fina!
Du är väl för härlig!! Vad är jag jämfört med dig? Du är och förblir min förebild! Snygga, snälla, genomgoa vän 💗
Alltid har du något på gång och självklart fixar du allt du är sugen på! All kärlek till dig 😘

Svar: ❤️❤️❤️
kattitingeling

2014-11-17 @ 22:15:11
Postat av: N

Jag tycker du borde köpa dig ett par nya träningsskor också...

Svar: Eller hur! Håller med dig till 100%! Ett par färgglada asics, men även ett par Nike air! Rosa-vita ska dom vara. :))
kattitingeling

2014-11-26 @ 01:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback