Och mindre pepp...

När jag får roliga veckan blir jag heeeelt avslagen, dåsig, trögtänkt, trött och fumlig. Hur blir du?
Energin jag hade i förrgår är bortblåst och jag känner mej bara sej, svullen och inte direkt pigg.


Försökte mej på att träna lite igen efter jag hade cirkelträning idag men det gick inte alls bra. Fick tränat lite ben men sen ville jag bara hem.

Åkte förbi Ica och handlade lite lördagsgodis och på vägen in fick jag en rabattkupong på Stadium av några som stod vid ingången så då gick jag dit och kollade in vad dom hade. Fick ju presentkort där när jag fyllde år. :)
Men jag orkade inte... :-( Ville bara hem. Pust.


Nu ligger jag i sängen och är helt komig.
Ska spela lite.

Hej hopp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback