Hemma hela veckan

Nu är Astors alla prickar nästan borta.
Chris var på vårdcentralen för att ta bort stygn ur sin hand några dagar efter han hade varit där med Astor och då träffade han samma sköterskor.
Dom sa att dom misstänkte att det måste ha varit höstblåsor istället för svinkoppor för annars borde vi alla andra haft det också. 



Chris hand är bättre. Han ramlade med cykeln, bröt av en spak på handtaget och resterande bit som var kvar åkte rätt in i handflatan. Dom fick sy med tre stygn.

Igår var en väldigt aktiv och hektiskt dag men annars har det varit väldigt lugnt hela veckan. 
Ibland kommer sjukdomarna i rättan tid. Precis som om dom kände av att det är för mycket och så måste man stanna upp och ta det lugnt.



Eskil trivs bäst hemma.
Han gillar inte att gå till förskolan. Han skulle kunna vara hemma varje dag och aldrig gå dit... 
 
Har hunnit vara med och titta på på en Cross-cage klass också. Det var roligt. Snart ska jag börja hålla mina egna. Ska bara kolla på några fler först. :)


Nervöst - igen, men det ska bli kul.
Vill ju att det ska bli så bra som möjligt! Har stora krav på mig själv. Alltid.

Har fått en liten pt-hörna i Angered också där jag kan sitta och ha konsultationer med mina framtida kunder. :)
Platschefen skickade en bild. 


Så himla roligt! Ska sätta upp nån planch och kanske en kopia på min pt-licens tex. :)

Imorgon är det föreläsning igen på Backaplan och innan det har dom crosscage träning där så jag tänkte att jag skulle försöka få vara med och kika på det. 

Grattis till svärfar som fyller år idag!
Bild Google 

Nu blir det mer kaffe och så ska jag leta reda på mina goa tofflor.
Kallt på golvet nu... :-/

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback