I love

Älskar att vara på gymmet i Örgryte!
Älskar att tänka tanken att jobba bara där, hålla pass, ha pt kunder och jobba i kassan. Känner mej mer och mer hemma där nu. I love!
Får sån sjuk energi av att vara där och träffa massa människor. 

Idag var jag hemma med dom förkylda pojkarna på förmiddagen. Eskil sov till sju och Astor till kvart över nio! 
Jag har varit hemskt förkyld själv hela dagen.
Men ipren e bra att ha ibland så jag tog en på morgonen och sen en till innan jag åkte till skolan i Borås.
 

Sara kom hem på rasten med en present! Blev så himla glad! :)
Hon hade gjort den själv i slöjden. Så himla fin, har haft den på mej hela dagen. 

Efter skolan åkte jag till gymmet och presenterade mig för alla som hade bokat upp sig på Zumba-klassen.
Denna gången var mindre nervöst, igår var dom betydligt fler än idag. Det e ju lite speciellt att ha trettio pers som stirrar på en och man ska försöka göra reklam för sig... :-/


Rolig överraskning låg också och vänta på mej när jag kom dit.
Mina vicitkort! Jeeej!
Och när jag stod där och hängde i kassan och såg märkvärdig ut så ringde en tjej som ville träna med en pt! Lönar sej att hänga där även om man känner att man inte har så mycket att göra än vill jag säga.
Imorgon kl 18 har jag min första konsultation! Wohooo. :)

Nu nattar jag Eskil.
Astor hade fått feber och var jättehängig  så han sov redan när jag kom hem.
Inte konstigt att han sov så länge imorse då? Han var ju då inte helt frisk. Lillen. :(
Eskil hostar här i sängen och nu gäspar han också. Kanske somnar han snart...

Kram och god natt till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback