Jobba i Angered

Japp då har jag varit i Angered och träffat platschefen där.
Hon hade någon annan som också var intresserad av platsen men efter våran träff valde hon mej! :))
Wohooo!
Allt är jätteroligt just nu. 
Massa nya utmaningar som får mig att bajsa ner mig men det är så det ska vara! Då utvecklas man! 


Crosscage-träning ska jag hålla där också. Oh my! Hur nervöst!?
Det blev en väldigt lång dag idag. Började kvart i sju. Sen möte i Angered och vid kvart över fem körde jag Sara till cheerleadingen och medan hon var där så var jag i Örgryte och presenterade mig själv för en Zumbaklass och så satte jag upp lappar om gyminfo.
Fick lära mig hur man lägger in kunder i datasystemet också. Det var ju jättebra! Hon som stod i kassan hjälpte mig. :)


Igår lämnade vi bilen på service och då tänkte jag att jag skulle gå till jobbet.
Dagen innan tränade jag hemma på kvällen för jag känner ju att jag inte riktigt får till det med träningen. Jobbar lite väl mycket kanske just nu i skarven här...
Gick fel så klart och hamnade vilse, så det tog väldigt mycket längre tid än vad jag hade tänkt mig! :( Fick ju gå i världens tempo också såklart så idag har jag väldigt ont i benen, speciellt benhinnorna. Av gymnastiken känner jag i rumpan och låren, gjorde massa squats ju och övningar med pilatesbollen.

Nu är det sovadags här.
Vääääldigt lång dag idag! :-/ 
Imorgon e det gyminfo och sen ska jag till läkaren.
Chris e inte frisk än, väldigt segt med hans förkylning. Han har haft feber till och från också.
Jag tvingade han precis att vara hemma ytterligare en dag.
Men nu e det sova! 

God natt! 

Kommentarer
Postat av: N

Måste säga att jag är riktigt stolt över dig.
Du är min stora förebild :-)

Svar: Tack va fint skrivet!
Detsamma till dej! Vilken inspiration du är som gått igenom det du gjort och verkar må bra idag! Starkt. Fantastiskt!
kattitingeling

2014-10-08 @ 00:54:26
Postat av: N

Crosscage? Är det nån variant på Crossfit, det som är väldigt populärt just nu. Snubben som äger gymmet där jag tränar byggde en Crossfitbox i sitt gym för snart ett år sedan, och där är det alltid fullt med folk som leker av sig.

Svar: Precis, det är samma. Man tränar i en sån bur (box)
kattitingeling

2014-10-08 @ 23:47:03
Postat av: N

I UFC "leker" broilers också i en bur, inte sällan utan att blodvite uppstår. Och en och annan hjärnskakning också :-(

2014-10-11 @ 01:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback