Oh my!

Vilken hektisk dag!
Började med att lämna två busiga barn på förskolan och Eskil smet två gånger! Det är skitkul att rymma just nu. :-((( 
Kl 8 var jag på Nordic Wellness i Örgryte och gick igenom en massa, massa, massa saker.
Mitt huvud e som ett himla virrvarr bara.


Vid tio var jag med på seniorgympa och kollade hur det går till.
Ska hålla dom klasserna i framtiden är det tänkt.



Nästa onsdag ska jag ha gyminfo.
Sen ska jag väl åka dit några kvällar/ eftermiddagar också och presentera mig lite för övrig anställd personal.

När seniorklassen var klar åkte jag hem och beställde en personlig almanacka så jag kan börja boka in lite kunder och ha koll på allt som händer i mitt just nu lite hektiska liv.


Sen var det dags att åka till Borås och jag hade tänkt att komma dit väldigt mycket tidigare än vad jag gjorde för jag hade en hel del ärenden att utföra.
Hann skriva ut lite studiematerial i alla fall men en bok som jag beställt fick jag hämta ut på rasten istället för innan lektionen började.


När det var slut åkte jag till Apoteket i Borås för att hämta ut min salva mot min exem men den fanns inte! :( 
Kunde hämta ut allergitabletter i allafall så det var ju alltid nått men jag får kolla om min salva finns på nått apotek här i Gbg istället.

Efter Apoteket åkte jag hemåt men inte hem utan till Nordic Wellness i Partille och var med och kollade när en PT höll gyminfo. 
Väl hemma renskrev jag massa anteckningar från förmiddagen och började fila på en presentation av mej själv som ska vara med på Nordic Wellness hemsida sen. 


Skrev också ner tusen frågor och tvåtusen "att göra" grejer.

Nu är det verkligen dags att sova!
Har hållit igång sedan kl sex imorse! 
Oh my god...

Sov så sött!
Nattis!

Kommentarer
Postat av: N

Du passar bra i PT-kläderna :-)

Svar: Thanx! :)
kattitingeling

2014-09-27 @ 00:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback